Opinnäytetyö on palautettu viime viikolla! Sen kunniaksi kävin Ärrällä tilaamassa yhden numeron Simply Cards & Papercraft -lehteä. Tulis jo! Enää ei puutu kuin seminaarin pito ja pari tenttiä! Joko mä sittenkin voisin valmistua tänä keväänä???

Mutta nyt kun SE on palautettu, olen voinut vähän askarrellakin hyvällä omallatunnolla. Itseasiassa oon yrittäny lievittää kauheeta stressiä, minkä toi oppari aiheutti. Mutta tässä vähän juttuja, mitä oon tehny.

543093.jpg

Tässä siis Beatrix Potterin ihana kisuliini 3D-kuva ja isoveljeltä saatu cd. Kaverille synttärikortiksi.

543095.jpg

Tämä taas lähti isoveljelle kiitoskortiksi niistä cd-levyistä.

543097.jpg

Eipä tästä kovin hyvin selvää saa (tai mistään mun ottamista kuvista), mutta tästä tuli hääkortti. Aika tumma, mut väri on ehkä parin mieleen, kun hääkutsukin oli vihreä. Kuoren tein paksusta boordista.

Tosiaan mun ottamat kuvat ei oo mitään parhaita mahdollisia, sillä ne kameran akut teki tenän, eikä suostu enää toimimaan. Näin ollen joudun ottamaan kuvat mun puhelimella.