Kirjotin eilen nopeesti töissä pienen postauksen, mutta painoin sit palaa tallentamatta -nappia ja se hävis. Jep. Mut en jaksa nyt ruveta vuodattaan kaikkee mitä eilen kirjotin, joten nopeet vaan. Mä saan perjantaina paperit ulos koulusta eli valmistun vihdoinkin! Tässä ollaan sit siivoiltu ja pitäis huomenna ruveta leipomaankin. Perjantaina en oo ku puoli päivää töissä, et ehdin hakeen sen todistuksen ja valmisteleen viikonlopun juhlia.

FinnStamperin paketti tuli viime perjantaina ja eilen vasta pääsin kokeilemaan uusia ihania leimasimia ja Prima-kukkia. Kaveri tuli 2.6. Kiinasta ja toi mulle 3 isoa arkkia lahjapaperia (on muuten aika makeita!) ja lohikäärmeen, jonka pyysin tuomaan, et saan antaa sen kaverille. :) Kuvia laitan myöhemmin. Viikonlopun olin Hämptonissa ja äiti osteli mulle kaikkee. Tässä en viitsi muuta ruveta mainitsemaan ku pari ihanaa paperia ja sellanen kynäliima(??). Sit löydettiin mun vanhat kiiltokuvat ja vanhoja kirjeitä mitä oon säästäny. Oli aika hauskaa lukee lukioaikasia kirjeitä kavereilta. Herranjestas mäkin oon kirjottanu ylioppilaaks jo 7 vuotta sitten!!! Niin se aika rientää... Nyt kun aika vielä rientäis ja pääsis täältä töistä kotiin siivoon (jee...) ja kauppaan ja ehkä vähän askarteleenkin... ;) Tein mä eilen kaverille kortin ja decoupage-tekniikalla kynäpurkin, kun askartelublogihan tää on...

No, joo... Kylläpä tästä nyt tulikin sitten vuodatusta kerrakseen, vaikkei pitänytkään. Kuvia laittelen tosiaan sit myöhemmin. AURINGONPAISTETTA!

*Muoks* Eli tässä on kortti, minkä tein kaverille pärräkortin johdosta. Aihe on lohari sen lahjan takia. (sorry, ei vieläkään kuvaa...)

638658.jpg

Ja viikonloppuna oli avokin serkun vauvan kastajaiset (joissa ei tosin oltu), mutta muiden puolesta tein kortin.

658269.jpg

Ja viikonloppuna olin käymässä mummulla ja vaarilla ja niiden naapuriin oli syntynyt 3 viikkoa sitten tämmönen ihanuus! Tykkäs rapsuttelusta kovasti. :)

658288.jpg

Ei sit muuta.