...ollaan. Elokuu jo puolessa välissä eikä postausta tältä kuulta ollenkaan! Hui minä! Kaikkee oon kyl tehny, mut kamera ei suostu vieläkään lataan kuvia koneelle ja kamera on jo täys. Snif. Puhelimen kameraa käytän jonninverran, mutta kun sen kuvanlaatu ei niin kovin hyvä ole.

Täs on käyty asuntomarkkinoilla, kiertämässä Hämeenlinnaa muuten vaan, oleiltu ja nähty kameleita. Eli kavereita. Ompelukoneen oon vaihtanu samanmoiseen vanhukseen, mutta toimivaan ja koneen ihanuudet rupee tuleen pikkuhiljaa tutuiksi. Oon saanu aikaan jo 2 pupua ja toisen kissan lisää. Pari laukkuakin oon ommellu. Fimoa oon myös testaillu ja olen päässyt myös leimailun ja embossauksen ihaniin maailmoihin! Jatkoa seuraa siis kaikelle väsäilyille ja värkkäämiselle. :) Hauskaa kesän loppua kaikille!

*Muoks* Ja tässä ensimmäisiä Fimo-kokeiluja

917138.jpg